Saturday, January 17, 2015

Berkembang baru & sudah 'buka puasa'

Alhamdulillah pohon mawarku yang tua tua itu masih sudi mengeluarkan putik dan berbunga. Lama juga tidak menghidu haruman baunya (berani hidu coz dh tak guna semburan chemical)..

Pepohonan yang lain sudah mulai mengeluarkan tunas baru.. In Shaa Allah tidak lama lagi akan kelihatan bunga bunganya..

Alhamdulillah juga pokok baru yang saya order melalui online juga sudah selamat di terima. Walaupun lewat selama 4 hari, terpaksa saya call Skynet Pasir Mas untuk hantar segera. Khuatir mati kering je kan.. mujur mereka masih kenal dengan saya si pembeli pokok rose.. cepat je dorang hantar. Terima kasih Skynet!!

Saya sudah tanam dalam pasu setelah rehatkan sehari.. esok nak pergi KL 3 hari... tinggallah anak anak manja ku ya..

1 comment:

  1. Cantik buganya:)
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Saya Peminat Tegar Mawar Khatulistiwa.
Nak Komen....Nak Komen.. Nak! Nak!